کاویانی

۵۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه20

آل بویه در سالهای ضعف و انحطاط بغداد که امراء ترک و کرد و گیل و دیلم خلیفه را هم در تختگاه وی دست نشانده قدرت و غلبه خویش ساخته بودند، با آن که در ایران اندیشه ایجاد یک قدرت پایدار همراه با احیاء مرده ریگ باستانی در خاطر بسیاری از داعیه داران عصر، از گیل و دیلم و طبری شکفته بود، تحقق این رویاء آن هم در یک مدت کوتاه، تا حدی فقط برای آل بویه ممکن شد که آن نیز به سبب اختلافات خانگی، تقید به تقلید از دعوت زیدیان، و برخورد با انقلابات خراسان خیلی زود مثل یک رویای صبحگاهی پایان یافت، مع هذا بنیانگذار این سلسله علی بن بویه دیلمی ملقب به عمادالدوله و برادر زاده&rlm اش فنا خسرو بن حسن معروف به عضدالدوله، با وجود محدود بودن امارت خویش و با آن که در زمان آنها فرصتی هم برای احیاء فرهنگ باستانی در قلمروشان پیدا نشد، باز استعداد خود را برای بازسازی وحدت از دست رفته قرنهای دور نشان دادند. هر چند دولت آنها به رغم انتسابی که بر وفق رسم عصر به یک پادشاه باستانی مثل بهرام گور هم موفق به ایجاد تعادل پایدار عصر از یاد رفته بهرام در قلمرو یزدگرد نشد، باری طی چندین دهه فرمانروایی آنها، قدرت اخلاف سعد بن ابی وقاص و مروان و معتصم، نقش فعالی را که پیش از آن در سرنوشت مردم ایران داشت به نقش انفعالی



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه63

فهرست مطالب

یک سلان با اندازة متوسط برای انتشارات آلودگی کم و اقتصاد صرفه جویی سوخت زیاد

چکیده:

مقدمه:

اهداف طراحی:

« انتخاب ترکیب بندی دستگاه »

راهبرد کنترل وسیله:

تخلیه شارژ:

نیازهای عملکرد وسیله:

توسعة ترن برقی:

سخت افزار:

انتقال نیروی متغیر بطور پیوسته:

تیم US Davis Futur car ، یک وسیله به نام AIV را به صورت یک دستگاه الکتریک هیبرید موازی( HEW ) با اهداف سه گانة صرفه جویی سوخت، حصول انتشارات آلودگی بسیار کم و تعیین کیفی انتشارات صفر جزئی در کالیفرنیا طراحی مجدد کرده است با استفاده از یک ترن قوی با راندمان بالا وزن وسیله کم شد و سیستم های کنترل پیشرفته بکار رفت . US Davis روش را برای صرفه جویی حداکثر انرژی را ایجاد کرده و توانایی های عملیاتی تمام برقی را ارائه می کند. ترن برقی یک موتور 658CC سوبارو و یک موتور مغناطیسی دائم بدون برس 75KW یونیک موبیلیته را با یک سیستم انتقال متغیر پیوسته نیسان جفت می کند. این ترن حرکتی موازی، ساده، فشرده و کارآمد است. موتور با بسته باتری هیدرید فلز نیکل با قدرت زیاد حرکت می&zwnj &zwnj نماید. نتایج شبیه سازی پیش بینی می کند که این وسیله بر اساس زمان بندی و حرکت شهری دولتی و بر اساس زمان بندی حرکت بزرگراه فدرال بدست می آورد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه

فهرست مطالب

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه35

فهرست مطالب

2- روز آمد شدن تعرفه ها

3- بازدید اولیه، مدیریت ریسک، ارزیابی خسارت

4- واسطه های فروش و بازار یابان

5-فراگیر شدن بیمه

6-سرمایه گذاری ذخایر و منابع مالی شرکتهای بیمه

7-قانون و مقرارت جدید

اعتباری و تفسینی از این دسته اند.بانکداری

مروری بر تحولات صنعت بیمه در ایران

بیمه به شکل سنتی آن به مفهوم وجود نوعی تعاون و همیاری اجتماعی به منظور سد شکن کردن زیان فرد یا افراد معدود بین همه افراد گروه یا جامعه، در ایران سابقه این طولانی داشته و همواره مردم این مرز وبوم برای کمک به جبران خسارتهای ناخواسته ایک که برای دیگر هموطنان و حتی مردم دیگر کشورها پیش می آید مغال وپیشگام بوده اند. با این وجود بیمه به شکل حرفه ای و اخوزی آن برای اولین بار در سال 1269 هجری شمسی در کشور ما مطرح شد. در این سال امتیاز فعالیت انحصاری در زمینة بیمه و حمل ونقل برای مدت 75 سال به یک فرد تبعة روس بنام « لازارپولیاکوف» واگذار شد. اما نامبرده جهت آغاز فعالیت قادر به تأسیس شرکت بیمة مورد نظر نگردید و متعاقباً به تأسیس نمایندگی بیمه جهت بازدید و پرداخت خسارت در ایران کردند.

آغاز فعالیت جدی در زمینة بیمه را می توان سال 1310 هجری شمسی دانست چرا که در این سال قانون ثبت شرکتها تصویب شد و صورت قانونی و نظام نامه ای بخود گرفت.

در سال 1314 نخستین شرکت بیمة ایرانی به نام « &zwnj شرکت سهامی بیمة ایران» با سرمایة بیست میلیون ریال توسط دولت



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
474-

فهرست مطالب

عنوان صفحه

سخن نگارنده

مقدمه 1

- انواع مسئولیت ها در دفاتر اسناد رسمی 1

1-مسئولیت انتظامی و اداری 1

2-مسئولیت کیفری 2

3-مسئولیت مدنی 2

- تفاوتها و نکات مربوط به مادة 68 قانون ثبت و مادة 22 قانون دفاتر اسناد رسمی 2

- مباحث تکمیلی 4

فصل اول : تاریخچة تحولات قوانین و مقررات راجع به تخلفات و مجازاتهای انتظامی سردفتران و دفتریاران

1-1-کلیات 7

2-1-تاریخچه 7

3-1-بررسی تخلفات انتظامی در قوانین سالهای 1316 و 1354 و مقایسة آن دو 12

فصل دوم : تعاریف و انواع تخلفات انتظامی سردفتران و دفتریاران

1-2-کلیات 17

2-2-تعریف تخلف 18

عنوان صفحه

3-2-تفاوت جرم کیفری با تخلف انتظامی 19

4-2-تعریف تخلف انتظامی سردفتر و دفتریار 20

5-2-مبنای حقوقی تخلفات انتظامی 21

6-2-مبنای قانونی تخلفات انتظامی 21

7-2-دسته بندی کلی تخلفات 22

7-2-الف-تخلفات پرسنلی 22

7-2-ب-تخلفات مالی 25

7-2-ج-تخلفات اداری 27

7-2-د-تخلفات شغلی و حرفه ای 29

8-2-رضایت شاکی و تأثیر آن بر مجازات انتظامی و بحث در خصوص تبصرة بند&zwnj هـ&zwnj مادة&zwnj 29 آئین نامه 34

9-2-بررسی موردی تخلفات بر مبنای ترتیب مقرر در مادة 29 آئین نامه 39

10-2-بررسی سایر تخلفات با امعان نظر بر سایر قوانین 58

10-2-الف-مادة 86 قانون ثبت 58

10-2-ب-مادة یک لایحة قانونی تصفیه 60

فصل سوم : انواع مجازاتهای انتظامی سردفتران و دفتریاران

1-3-کلیات 62

2-3-تعاریف 62

عنوان صفحه

3-3-تعریف مجازات انتظامی سردفتران و دفتریاران 64

4-3-مبانی قانونی مجازاتهای انتظامی 65

4-3-الف-مادة 38 قانون دفاتر اسناد رسمی 65

4-3-ب-مادة 42 قانون دفاتر اسناد رسمی ، سلب صلاحیت و موارد آن 68

4-3-ج-مادة 43 قانون دفاتر اسناد رسمی ، تعلیق و موارد آن 69

4-3-د-تفاوتهای چهارگانه بین سلب صلاحیت و تعلیق 69

4-3-هـ-تبصرة ماده 10 قانون الحاق 70

5-3-مختصری در آئین دادرسی دادسرا و دادگاههای بدوی و تجدیدنظر انتظامی سردفتران و دفتریاران 72

6-3-مرور زمان انتظامی و بعضی مباحث مربوط به آن 75

6-3-الف-تعریف مرور زمان 75

6-3-ب-مرور زمان جرم 76

6-3-ج-مرور زمان مجازات 76

6-3-د-مرور زمان جزائی 76

6-3-ر-مرور زمان تخلف انتظامی 77

6-3-ز-مرور زمان تعقیب انتظامی 77

6-3-ح-مرور زمان انتظامی 77

6-3-خ-نظر فقهای شورای نگهبان 78

6-3-چ-نکاتی دیگر در مورد مرور زمان انتظامی 78

عنوان صفحه

فصل چهارم : نتیجه گیری

فهرست منابع 84

فصل دوّم

تعاریف و انواع تخلفات انتظامی سردفتران و دفتریاران

1-2- کلیات : در این فصل بنا را بر آن گذاشته ایم که به برشمردن و دسته&zwnj بندی انواع تخلفات انتنظامی سردفتران و دفتریاران بپردازیم و به بررسی مواردی چون : تعریف تخلف و تفاوت جرم کیفری با تخلف انتظامی و ارائة تعریفی از تخلف انتظامی پرداخته ، ضمن ارائة مبنای حقوقی و قانونی برای تخلفات مزبور ، یک دسته&zwnj بندی پیشنهادی و کلی از تخلفات انتظامی ارائه دهیم و تخلفات ذکر شده را در چهار گروه کلی تخلفات پرسنلی ، تخلفات مالی ، تخلفات اداری و تخلفات شغلی و حرفه ای دسته بندی کرده توضیحات و تعاریف مربوط به هر دسته را نیز ارائه دهیم و اشاره ای نیز به مبحث رضایت شاکی و تأثیر آن بر مجازات انتظامی کرده و یک بحث انتقادی نیز در خصوص تبصرة بند « هـ» مادة 29 آئین نامة قانون دفاتر مصوب 1354 مطرح نمائیم و سپس به بررسی از رویکردی دیگر یعنی بررسی موردی تخلفات بر مبنای ترتیب مندرج در آئین نامه و ارائة مثالهائی در خصوص هر تخلف پرداخته مباحث مهمی را که بنظر می رسیده است توضیح دهیم و بعنوان تکملة این فصل نیز به بررسی سایر تخلفات با امعان نظر بر سایر قوانین بپردازیم .

اگرچه در بدو امر عمدة عناوین تخلفاتیکه به ذهن متبادر می شود مربوط به موارد احصاء شده در مادة 29 از آئین نامه های بند 4 مادة 6 و تبصرة 2 مادة 6 و مواد 14-17-19-20-24-28-37و 53 قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب 17/10/1354 - که از این پس اختصاراً&zwnj آئین نامة قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب 1354 نامیده می شود - می باشند و حق هم همین است . امّا پس از بررسی این موارد به سایر تخلفاتیکه در مواد دیگر قوانین ثبتی و احیاناً سایر قوانین و مقررات موضوعه و مُجرای مملکتی در حد بضاعت به نظر نگارنده رسیده است پرداخته خواهد شد .

بطوریکه در فصل قبل توضیح داده شد چون مادة 76 قانون مصوب 1354 مادة 42 قانون مصوب 1316 راجع به انواع مجازاتهای انتظامی را نسخ نموده و مادة 38 را با برشمردن انواع مجازاتهای انتظامی ، جایگزین آن کرده است و مادة 40 قانون مذکور، امر طبقه بندی و تطبیق تخلفات با مجازاتهای انتظامی را به تصویب آئین نامه موکول کرده ، لذا آئین نامة مذکور با عنوان اختصاری مارالذکر در تاریخ 17/10/1354 تصویب و با اصلاحات و الحاقاتی که بموجب مصوبه های 27/11/1360 و 6/5/1361 بر آن وارد شده اند در مادة 29 خود به طبقه بندی تخلفات و تطبیق آنها با هر یک از مجازاتهای مذکور در مادة 38 قانون 1354 پرداخته است .

قبل از اقدام به دسته بندی تخلفات ، لازم است که مختصری به تعریف تخلف در لغت ، در حقوق اداری و جزائی بپردازیم .

2-2-تعریف تخلف :

تخلف در لغت مصدر باب تفعل در لسان عربی است . دکتر لنگرودی در کتاب ترمینولوژی حقوق تخلف را از لحاظ حقوق مدنی و فقه به این صورت تعریف می&zwnj کنند : « الف-عدم انجام تعهد یا تأخیر انجام تعهد ب-ظهور خلاف آنچه که

شرط شده یا ظهور خلاف آنچه که توصیف شده است »

و در جای دیگر تعریف تخلف در حقوق اداری را به این صورت بیان می دارند: « تجاوز مأمور دولت از مقررات اداری در حین انجام وظیفه . در همین معنی می&zwnj گویند: تخلفات انضباطی (حقوق جزا) ارتکاب خلاف قانون ] که[ در این صورت مرادف جرم است» . و در جای دیگر ذیل عنوان « تخلف انضباطی» تعاریفی ارائه می دهند که با موضوع موردنظر ما همخوانی و سازگاری بیشتری دارد : « نقض مقررات صنفی بوسیلة یک نفر از افراد آن صنف ، مانند صنف قضات ، وکلاء ، کارشناسان دادگستری و غیره. مرادف اصطلاح جرم انضباطی ـ تقصیر انضباطی است . تخلف انضباطی مانند جرم جزائی صراحت و قاطعیت ندارد بهمین جهت بی لیاقتی ، عدم رعایت شئون صنفی نیز جرم انضباطی تلقی می شود و نیز کیفر تخلف انضباطی تناسب و ارتباط با شغل مرتکب تخلف دارد از قبیل توبیخ ، تعلیق موقت ، انفصال موقت یا دائم از شغل و غیره ، بر خلاف جرم جزائی ، که غالباً ارتباطی با شغل و حرفة مجرم ندارد مانند اعدام، حبس ، جزای نقدی و غیره که مورد اخیر یکی از تفاوتهای تخلف با جرم را بیان داشته است.»

3-2-تفاوت جرم کیفری با تخلف انتظامی :



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
1- به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، چه چیزی مبدأ همه خوشبختی ها و بدبختی های ملت بوده و اصلاح آن، رأس همه اصلاحات است؟ 1) دانشگاه      2) دین     3) فرهنگ     4) خانواده 2- مجلس خبرگان رهبری در چه تاریخی و با چند درصد آراء، حضرت آیت الله خامنه ای را به رهبری جمهوری اسلامی ایران برگزید؟ 1) 16 خرداد 1368 با 90 درصد آراء    2) 14 خرداد 1368 با 80 درصد آراء   3) 14 خرداد 1368 با 95 درصد آراء   4) 15 خرداد 1368 با 75 درصد آراء 3- حضرت امام خمینی (ره) در آغاز وصیت نامه خود، چه چیزی را خاطر نشان نمودند؟ 1) امید به این انقلاب و بقای دستاوردهای آن    2) پای بند بودن به اهداف آن   3) حفظ ارزش های انقلاب تحت لوای اسلام     4) دوری و اجتناب از تجمل گرایی 4- مزدوران رژیم شاهنشاهی صبح روز 15 خرداد 1342 بعد از حمله به منزل حضرت امام خمینی (ره)، ایشان را به کجا منتقل کردند؟ 1) شهربانی قم    2) زندان شهر قم    3) باشگاه افسران تهران     4) زندان اوین 5- پس از دستگیری حضرت امام خمینی در 15 خرداد 1342، ساواک در چه تاریخی دستور آزادی ایشان را صادر کرد؟ 1) 16 خرداد 1342   2) 15 فروردین 1343      3) 13 آبان 1343     4) هیچکدام 6- رژیم ستم شاهی حضرت امام خمینی (ره) را به کدام کشور تبعید نمود؟ 1) فرانسه (نوفل لوشاتو)   2) عراق (بغداد)     3) عراق (نجف اشرف)    4) ترکیه راهنمای شرکت در مسابقه: 1- تمامی استادان، کارکنان، و دانشجویان دانشگاه مازندران می توانند در این مسابقه شرکت نمایند. 2- زمان پاسخ گویی به سوالات و ارسال پیامک، تا پایان روز جمعه 21 خرداد 1395 می باشد. 3- فقط آن دسته از عزیزانی که به تمامی سوالات مسابقه پاسخ صحیح بدهند، در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. 4- به 5 نفر از برندگان مسابقه، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جوایزی اهدا خواهد شد. 5- پاسخ به سوالات، تنها از طریق پیامک، به شماره 3000122080 (معاونت فرهنگی دانشگاه) ارسال گردد. 6- طریقه پاسخگویی بدین گونه است که شرکت کنندگان عزیز پس از ذکر نام و نام خانوادگی و وضعیت پرسنلی (استاد، دانشجو، کارمند)، صرفا یک عدد شش رقمی به عنوان پاسخ ارسال نمایند که اعداد از سمت چپ به راست، نشان دهنده پاسخ های صحیح برای سوالات اول تا ششم می باشد. به عنوان مثال فرضی، عدد 243114 نشان می دهد که پاسخ سوال اول،‌گزینه شماره 2،‌پاسخ سوال دوم، گزینه شماره 4، پاسخ سوال سوم،‌گزینه شماره 3، و ..... می باشد.



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه35

فهرست مطالب

دروگرهای کششی:

دروگرهای شانه ای

انواع دروگرهای شانه ای :

دروگرهای نیمه سوار:

دروگرهای وسط سوار

دروگرهای عقب سوار:

معایب عمده درگرهای وسط سوار:

ماشینهای برداشت

ماشینهای برداشت علوفه خشک کردنی شامل ماشینهایی است که درمراحل مختلف تهیه علوفه خشک1 موردنیازاست درحالیکه ماشینهای برداشت علوفه سیلوکردنی2 شامل ماشینهایی است که برای قرارگرفتن گیاهان سبزآبدارداخل سیلوهامورداستفاده قرار می گیرد.

ماشینهایی که برای تهیه علوفه خشک موردنظرشیراستفاده می شودعبارتنداز:دروگرها3، ساقه کوبها4(کاندیشینرها)شانه ها5(ریک ها) بسته بندها6(بیلرها)دربعضی مراتع بارکن ها7،توده سازها 8وادوات جابجایی انباز مورداستفاده قرارمی گیرد.

دروگرها:

گرچه دروگرهابرای درو علفهای مخصوص تهیه علوفه خشک طراحی شده اندامادر مزرعه ازآنهامعمولاً برای قطع علفهای هرزدراطراف ساختمانها،داخل نهرها،کنارپرچینها درو مراتع وحتی ازبین بردن بقایای گیاهی نیزاستفاده می شود.

روشهای قطع کردن ساقه ها:

قطع کردن محصولات علوفه


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

موضوع :

دانلود فایل فلش فارسی تبلت پرستیژیو prestigio pmp 5588 C duo MultiPad 8.0 HD با لینک مستقیم

ورژن : v1.0.23

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

بیماری هلندی

بیماری

تاریخچه بیماری هلندی :

درسال 1959 درهلند منابع گاز طبیعی قابل توجهی کشف شد و این اکتشاف در اوایل دهه 1960 به سرعت گسترش یافت و منابع ارزی هنگفت و ناگهانی نصیب این کشور کرد. رونق صادرات و مازاد تراز پرداخت ها رفاه جدیدی را ممکن ساخت . درعوض اقتصاد هلند از بالا رفتن تورم ، کاهش صادرات تولیدی ، نرخ های پایین تر رشد درآمد و افزایش بیکاری آسیب دید . چرا که این پدیده موجب گردید که نیروی کار و امکانات تولید ازبخش صنعتی به بخشهایی ازقبیل خدمات اداری و ساختمان سازی انتقال یابد .

دراثر این امر در دهه 1960 و اوایل دهه 1970 ، یعنی حدود 10 الی 15 سال ، صنایع مهم کشورهلند تقریباً ازبین رفته و یا قدرت رقابت بین المللی خود را از دست دادند . دولت هلند برای مقابله با این پدیده دست به سیاستهای متفاوتی زد که عمدتاً نتیجه بخش نبود . به همین خاطر بعداز سال 1977 به چنین پدیده ای اصطلاحاً بیماری هلندی گفته میشود .

این فایل دارای 27 صفحه می باشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 36 صفحه می باشد.

مقدمه

باید بگویم مهمترین تحصیل کار آموزی و کارورزی است زیرا شما عیناً و عملاً وارد حرفه خود شده اید و می توانید به خوبی از آن تجربه کسب کنید مقدمه ای برای کار است و اگر کسی خوب نتواند موضوع کارآموزی را درک کند مطمئناً در آینده نیز نمی تواند کار خوبی داشته باشد و این تجربه کاری باعث سازندگی و ایجاد کسب و کار بهتر می شود . با توجه به رابطه نا مناسب دانشگاه و صنعت در کشور ایران و با عنایت به این موضوع که اصولاً مطروحه در دانشگاه که شکل تئوری داشته در رابطه عملی این مباحث با موضوعات به کار گرفته شده در صنعت برای دانشجویان به طرز روشنی بیان نمی شود معمولاً دوره های کارآموزی فرصت مغتنمی است برای آشنایی دانشجویان رشته های مختلف با مسائل و مشکلات موجود در صنعت و ایجاد رابطه بین علوم تحصیل شده در دانشگاه و مسائل فنی به کار گرفته شده است .

آشنایی با مکان کارآموزی

دفتر فنی اورچین در 2 کیلومترى شریف آباد &ndash ابهر جنب صنایع پلاستیک به سرپرستی مهندس حسنى است در سال 1382 تاسیس شده قبل از تاسیس به مدت 10 سال تجربه کار داشته که در این مدت سوابق درخشانی از خود نشان داده است . این دفتر با بنیاد مسکن و شهر سازی عقد قرارداد داشته بیشتر کارها به صورت پلان های مسکونی در خود شهرستان و در روستاها می باشد قابل ذکر است این دفتر به صورت آزاد نیز خدمات ارائه می دهد . این دفتر به جز کارهایی که در بالا اشاره شد کارآموز نیز قبول می کند . دفتر فنی اورچین با توجه به وجود سخت افزارها و نرم افزارهای مناسب همچنین حضور افراد با تجربه کاری مفید به عنوان یک دفتر فنی مناسب جهت عملیات طراحی و پروژه های ساختمانی شناسایی و پس از مذاکره به عنوان موسسه انجام پروژه کاربردی انتخاب گردیده است



دریافت‌فایل